Klachtenprocedure
Bij al haar diensten, stelt MKW de klant centraal. Daarbij staan een goede klantrelatie en kwalitatief uitstekend werk tegen een eerlijke prijs te allen tijde voorop. De overeenkomst die de klant en MKW met elkaar aangaan, gebaseerd op de algemene voorwaarden, geeft een omschrijving van de verwachtingen die een klant en MKW van elkaar mogen hebben met betrekking tot de dienstverlening. MKW is zich er echter van bewust dat er discrepantie kan ontstaan tussen de verwachtingen van de klant en (de kwaliteit van) de dienstverlening. Mochten er problemen ontstaan, dan zullen die in de meeste gevallen in overleg met de relatiebeheerder van MKW kunnen worden opgelost.
Onafhankelijke klachtenprocedure
Het is echter mogelijk dat er een situatie ontstaat, waarbij u de door onze relatiebeheerder geboden oplossing niet kunt of wilt aanvaarden. In dergelijke situaties biedt MKW de mogelijkheid om een klacht kenbaar te maken, waarbij een onafhankelijke functionaris de situatie objectief zal beoordelen met het doel daarmee tot een goede oplossing voor beide partijen te komen.
Als u een klacht heeft, dan kunt u die op de volgende manier indienen:
- Per e-mail – U kunt uw klacht rechtstreeks versturen naar info@mkw.frl.
- Per post – U kunt uw klacht versturen naar:
MKW Bedrijfsexperts
t.a.v. Klachtenfunctionaris
Lorentzstraat 21
8906 JP SNEEK